Duktig? JA

Den här dagen har jag varit duktig. Jag sov hos min vänn Marielle så jag fick lite sovmorgon imorse. Tur de för jag såg filmen The Notebook till 3 på natten, inte smart när jag skulle upp 8. Men de gick bra och vi kom inte försent eftersom vi började klockan 9. Vi hade nämligen prov hela dagen. Jag hade tre stora muntliga och en inlämning vilket jag avklarat. Stolt över mig själv =) Sen när klockan väl slagit fyra fick Andrea äntligen iväg mig så vi satte oss i bilen och körde till henne. När det var avklarat åkte jag hem till mina föräldrar och tvättade bilen.
Råd: Torka bilen när ni tvättat den annars gör ni som mig. Kör 5 min = lika dammig som innan tvätten.
Men jaja sen behövdes de handlas och sen när klockan väl va sju, ja då var de middag hos Farmor och farmar. Galet god förrätt men rom och skagen och nå annat gott som jag inte vet vad det var. Huvudrätt älg eller ren med sås och potatis. Men efter den middagen var det bara att köra hem och göra klart en skriftlig läxa som jag precis skickat in. Idag är de en bra dag där jag gjort mycket =D




The Notebook
Jag rekomenderar verkligen den här filmen till de som inte sätt den. Den är galet romantisk och soglig men ett överraskande slut. Man anar aldrig slutet och man vet inte vad som ska ske näst. Men att den här filmen innehåller så otroligt mycket kärlek och att den är sann gör den till en ny favorit. (Kallas även Dagboken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0