Fredag =)

Ja den dagen va igår :) Det va faktiskt en riktiga bra dag som jag mins den. Jag och mamma köpte studentklänning och nya skor till mig. Min studentklänning ser ut som en mindre brudklänning nästan fast väldigt flickig. Sen käkade familjen tidig påskmiddag eftersom vi inte ska fira påsk med varandra. Japp de va en bra dag =)

Undrar vad som händer idag? *Lugnet innan stormen* ? hope not =P
Men hoppas att  er Lördag är lika solig för er som den är för mig.

Jag älskar vad våren tar ut ur en, alla dessa vårkänslor.
Undrar hur våren blir för mig, de sägs att man antingen
blir mer förälskad i sin kärlek, eller bryter. Hoppas på de första*
*Love this*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0