Min fina dag


Ja ni...Igår va de lugnt tills jag träffade Carro J på kvällen och vi va ute och gick med hennes hund i en timme. Har inte träffat henne på att tag för vi är fruktansvärt dåliga på att vara lediga samtidigt. Men idag har jag handlat, köpt  barnkläder slängt sopor och ska om en timme på barnkalas. Sen senare  blire väll promendad med Carro igen. Det ser jag fram emot.
Varför känns de som att folk inte har bättre saker för sig än snacka skit om varandra?

Eller så jag helt enkelt hamnat i en krets där det är helt normalt och självklart. Jag har två sidor utav vänskaps kretsar. Den ena (1) är stabil, lugn och med fötterna på jorden och har inget intresse utav skitsnack. Sen finns det den andra (2) vänskapskretsen som lever livet, tar ingenting speciellt seriöst och jag blir lätt en morsa. Men den kretsen har jag även roligast med men jag litar minst på den. (1) där litar jag på alla och vi har mysigt och kan vara helt oss själva och alla känns som de är på samma nivå i livet som mig. Sen finns de (2) och i den kretsen är man antingen favvorit eller nere på botten, känns nästan som en dagenrunt tävling. Ska man ligga på toppen måste man va den galnaste och fullaste och roligast utav alla. De känns som att ingen är speciellt seriös eller så är bara jag för seriös för dom. Jag kan ha hur roligt som helst med de här gänget men vi är på olika nivåer och det är ALLTID drama. Jag har inte haft så roligt som jag haft med den hära gruppen men de kanske inte är allt som ska betyda. Men jag säger inte att alla i de gänget känns som 10 år yngre än mig själv och verkar inte fatta speciellt mycket utav något. De finns en jag verkligen bryr mig om och det är A. Vi kan kan ha roligt på ett sätt som både du och jag tycker om och och du är ärlig mot mig och jag litar på dig och vi kan verkligen snacka om allt med varandra =D Upskattas*
*Gillar personer som uppskattar och respekterar de bra man gjort för dom och gör samma tillbaka och inte bara slänger en bra vänn i väggen för dom har jag fått nog utav och de visade jag idag*

Kommentarer
Postat av: Mig

Jo men jag har snackat med dom om vad jag tycker men de gör ändå ingen större skilldnad...Skiter dom i mig skiter jag i dom...Vilket jag igentligen inte gör...Men vad ska man göra igentligen?

2009-04-20 @ 13:13:46
URL: http://vitablomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0