Soligt & Underbart

Idag känner jag mig pigg och glad och underbart lycklig =) Så önskar jag att alla dagar va men då skulle de inte kännas speciellt till slut.
Min dag: började med att jag råkade försova mig lite men de gick bra. Sen höll en gammal volvo på att köra in i mig. Det va riktigt nära att han körde in i högra fram fronten på bilen. Men mina snabba reflexer räddade mig och min kära bror. Puh. Sen fick jag IG på mitt prov och så att alla vet har ICA just nu påskbord. De va faktiskt riktigt mycket mat man fick. En hel tallrik med smått och gått och bord med bröd, smör och ost.

Hm....idag har de faktiskt inte hänt så mycket saker, men solen gör en lycklig. Något jag rekomenderar är att sitta i en ny bil med glasögonen nere stereon på en bra låt och hög volym  och solen som lyser än rakt i ansiktet. Då njuter man, det kan jag lova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0