Sova

Allt jag ska göra nu är att sova. Men jag lämnar den här dagen nöjd för idag har jag fixat min blogg, lagat god middag och träffat Julia. Det är alltid lika skönt att träffa henne för vi kan snacka om allt och vi förstår verkligen varandra. Jag tror det är för att vi har varit med om väldigt mycket liknande grejer som andra som inte varit med om förstår. Har lärt mig utav erfarenheter att berättar man för mycket om sitt liv ifall de har varit händelserikt, så hittar man tydligen på allt. Har människor inget bättre för sig en att snacka skit om varandra om sprida dumma rykten. Men som man lärt sig sen småben. Så snackar man skit om varandra för att man själv mår dåligt och vill få andra att må sämre och sig själv att må bättre. Jag kan vara vittne på den saken, för jag har själv snackat skit för att få mig själv att må bättre. Men varför ska man lägga sina problem på andra. I.a.f på ett så dåligt sätt som detta? Finns andra sätt att lösa sin problem som inte skadar andra eller sätter sig själv i en psykiskt dålig situation med ångest och ånger.
Till mig själv: Inse att de fins dom som verkligen älskar mig som jag är och att alla inte kommer att antingen svika eller lämna mig. Jag ska även börja ta mer hand om mig själv än vad jag tar han om andra, helt enkelt vara självisk. Sluta ta illa upp utav små skit och bygga upp mitt självförtroende. Även sluta tänka på allt jag gör för att de inte sa tas fel utav andra, ska sluta vara rädd för andras åsikter. 

Jag är bättre än vad jag tror och jag kan mer än vad jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0