Underbart

Saker är bra just nu. Onsdagen var super även fast jag blev en aning dragen, oj oj. Men så kan de gå på min speciella dag. Eller min och min, det är väll mer min klass och paralellklassens speciella dag. Saker är även bra på vänskaps fronten. Som sagt har de varit lite fram och tillbaka med min underbaraste vänn Johanna men de känns som de alltid gjort sen i Onsdags. Vi hade trevligt idag, käkade thai och bara umgicks som vi brukade göra. De kändes super, har saknat det. Sen var det även trevligt att umgås utan tjaffs med Sara. Vi har haft våra intriger genom åren men från början va de hon, jag och Johanna. Men det är bra nu men man vet aldrig hur sagan slutar. Men de flesta sagor har ett lyckligt slut =D
Men min fredag har sätt ut som så här.....: vaknade tidigt och körde min kära pojkvänn till tåget sen åkte jag vidare till skolan för att sitta i solen en timme och bara steka. Sen hade jag lektion och möte, mötet gick super. Sen efter ett möte för Johanna och ett för mig käkade vi Thai och njöt i bilen. Efter att jag lämnat Johanna träffade jag My och vi gick ut och vandrade och jag klippte hennes hår. Det vart helt super bra. När jag sedan kört henne hem käkade jag och pappa god middag och nu sitter jag vid tvn och ser någon bra film på ettan, Rånarna. Nu ska vi bara se hur den slutar?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hur slutade filmen:S ? Jag såg filmen men vet inte om jag såg slutet :p Såg när pojken sprang från båten sen kommer jag inte ihåg mera ;)

2009-04-26 @ 19:27:20
URL: http://pulverdiva.blogg.se/
Postat av: Mig

aaa pojken sprang iväg och polisens "pojkvänn" hittade polisen men släppte iväg henne. Men sen vart "pojkvännen" skjuten av hans vänner och alla dom "dumma" dog. Polisen klarade sig och filmen slutade lyckligt även fasst "pojkvännen" blev snäll och gick till hennes sida och sen dog. =( Hoppas du förstodd min snabba förklaring. =P

2009-04-26 @ 23:34:55
URL: http://vitablomma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha bus bus. Du är oxå rolig :D // Hemlig ;)

2009-04-26 @ 23:45:41
Postat av: Anonym

puss sötnos

2009-04-30 @ 09:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0