Vårsol =)

Nu sitter jag inne och bara längtar efter att få komma ut =) jag och min kära kille ska väll snart ut och sola, måste bara komma ur handduken.

Den här veckan : Jag kom till min pojkvänn på söndag natt och vi har tagit de lugnt i veckan och varit hos hans föräldrar, solat, varit ute och vandrat m.m. I Torsdags blev de hemma fest vilket va riktigt lyckat och händelserikt. En dörr, leksaker och en toalett gick sönder =P jag blev därimot lite väl dragen så jag vinglade hem och deckade väldigt lägligt på min sida av sängen. I går alltså fredag va vi ute på landet med 6st andra och grillade lekte med djuren och kollade på dumma fjärilar. Nä men de va riktigt mysigt fast jag va helt slut eftersom jag inte sovit bra hela veckan p.g.a. stress. Får panik av att jag inte gjort mitt skolarbete vilket jag måste göra. Men det är så himlans svårt att komma igång =( Men vi får se, de går nog bra :)
Önska mig lycka till =P

http://www.websitefolder.net/akessonvin/images/RedGold.jpg


Smultronvin 57kr + Sprite = en väldigt god kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0