Snö =)

Det är snö ute för dom som inte kan gå ut och se efter själva.
Jag älskar snö. Jag hade kalas för mig i Lördags och då kom snön. Världens bästa present.
Tiden bara sullar iväg jag fattar ingenting. Hela förra veckan bara försvann. Jag har fått ett nytt jobb jag har fyllt år och hade världens bästa födelsedag med middag och presenter.
Helgen har bara varit bättre. Fredags åkte jag och Mano in till stan för att jag skulle få min present. Vi gick runt i alla möjliga affärer coh kollade efter julklappar och kläder till mig. Vi fikade på Stureplan och handlade massa. Men jag glömde bort att se efter saker till mig så det blev bara julklappar =P
På fredagskvällen blev det stor bakning till sent (baka till Lördagen)
Lördag: Stor handla på Ica maxi för att sedan åka hem till mamma och pappa och börja göra ordning på kvällen för då kom alla 20 runt klockan sex. Maten: Hemlagad god pizza. Fullrulle. Så tack för en toppenkväll. Men skojjar du om man var trött sen eller? så då blev det sova.
Söndag: Upp tidigt, äta, ut och gå tre timmar, äta och sist men inte minst IKEA precis innan det hann stänga, HEM =)
Måndag: Upp tidigt, till Rådmansgatan för att göra en skiktröntgen av min käke/tand, handla, hem, städa, sitter här och skriver till er =)

Kanske dags för vinterkläder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0