Underbara under

Det är vinter, det är sol och frosten ligger på marken. Kan det bli bättre? svårt att tro.
Jag har haft en underbar dag inne i stan. Gick upp tidigt för att åka till någon speciallist tandläkare på gärdet. Åkte dit med mamma för att sedan åka vidare till Östermalm för att gå runt och kolla lite. Sedan mötte vi pappa utanför Nk ca, för att käka lunch, thai. Det är min favorit.

Helgen som varit har varit allt annat än lugn då farfar hade 90års fest med 70gäster. Jag hade jätte kul men var jätte sliten då jag på Fredagen hade kvällsmys med Karin, My och Sandra. Jag lärde mig en ny god drink. Väldigt enkel. Cola, whiskey och en citron skiva. Gillar =)
När vi på Söndagen sedan fixat allt, hämtat Ellie hos Carro dagen efter åkte vi på en gång till Sala för att fira Manos bror som fyller 23år idag, Grattis. Och i måndags drog vi till v-ås för att Mano skulle operera bort en tand.  Jag tror aldrig jag har varit så sliten som i måndags och i tisdags.

Helgen innan var jag och Mano i sala där vi sov hos hans komis. Väldigt snällt Johan. På fredagen var vi i V-ås där vi käkade china och sedan gick på bio 2012 med flera andra killkompisar till Mano. Väldigt trevligt. Rekomenderar den filmen. Den föll mig i smaken.

Jag hade världens underbaraste ettårs firande tack vare min underbara sambo. Fick bl.a ett jätte fint silverhalsband med ett speciellt hjärta på <3

Om en vecka fyller jag 21 år, då får jag gå ut i  USA =P Jag ska ha pizza kallas Lördagen därpå =) Med en rosa prinsesstårta. Jag kom på att det inte passar så bra men det skiter jag fullständigt i för jag gillar prinsesstårta =)

Denna helgen: Fredag ut på Ambassadör med Jenny för att sedan sova där.
Lördag vara med min Carro och med Jenny. Till Philip på kvällen, käka Philip lagad mat, för att sedan göra oss i ordning och sedan till Sjögräs för att föra för att sedan kanske dra till en annat ställe. Det får kvällen utvisa.

Hmm...undrar vad jag ska önska mig. Vet i.a.f en sak. Världens finaste "klänning" från indiska som jag hittade idag.

Tiden springer fram till mina efterlängtade helger. Ellie löper men sover sött mellan mig och Mano.
Stressen i magen för tandenjäveln vägrar försvinna men jag är glad och jag älskar allt med julen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0