Veckan som kommer

Måste göra: lägga in bilderna på datorn (annars blir Jenny sur) =P
Söka utbildning (Måste), Tvätta, äta upp allt i kylen =)
Tisdag: Lära mig det nya jobbet.
Onsdag: Jobba
Torsdag: Mini julen med min familj och en annan (tradition)
Fredag: Baka, slå in klappar, till SALA
Lördag: fira jul med Manos familj. Vad ska jag ha på mig?
Söndag: Dagen efter mysa, hem till STHLM.
Måndag: köpa julgran, fixa allt som behövs innan julen.
Tisdag:Fixa allt som behövs innan julen.
Onsdag: Fixa allt som behövs innan julen.

Torsdag: JULAFTON.
Först jul med familjen, julklappar och julfrukost =) (det absolut bästa med hela julafton) bara familjen <3
Folket kommer till Kalle Anka. 30 pers. Överraskning sker. Kanske en tomte? Mat,mat,mat och massa mer mat. Och sedan bara göra allt det andra som man älskar med julen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0