Dålig...

Lika sant som det är sagt så är jag verkligen så dålig på att blogga nu.
Andra saker kommer upp tyvärr. Jag har som sagt skaffat hund, jag tar hand om ett hus, kollat bilar, skaffat bil, och varit med Mano i två veckor och mer ska det bli. Jag har varit ute i Nynäshamn, jag har varit med kompisar, på skansen (allsång) och mest bara tagit det lugnt och passat hunden.
Men imorn bär det av till Sala med Ellie, nya bilen, Mano och min kompis Karin. Förra året åkte jag och Karin till London och hade en helt underbar resa men i sommar får vi inte till någon utav olika anledningar så då ville hon med till Sala. Japp där var det förklarat. Men jag längtar dit då Manos föräldrar skaffat en liten hund som förhoppningsvis kan bli en hundkompis till Ellie. Ellie+Assar.

Aja jag älskar verkligen Mano. Nu förstår jag verkligen vad man menar när man säger att någon blir en annans halva. Ibland känns det som att vi är samma person. Det är en galen känsla men gud så underbart.
Men det känns läskigt att bli så fäst vid något för tänk om det helt plötsligt försvinner. Som med Ellie, det känns som att jag inte vågar fästa mig för mkt i henne för ifall jag gör det kommer hon troligen vara med om något hemskt och gå bort.
Jag vet inte vad jag ska göra åt saken för jag vill verkligen älska till 100% och inte vara ständigt rädd för det som skulle kunna hända. Tänk om döden kunde vara något kontrollerat.

Imorn ska det bli sol, så sola vackert och nu ska jag äta middag som Mano lagat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0