En ny vecka

Idag är fina Måndag. Eller fin och fin. Vädret suger men jag är glad ändå för snart ska jag till Manos mormor och morfar och se deras djur. De bor på en bondgård. Nä så det ser jag verkligen fram emot.
Igår söndag, så tog jag det lugnt eftersom jag var bakis från Lördagen. Men på kvällen åkte vi och handlade mat till en god middag. Och sen åt vi fasta med kyckling och en god gräddsås till filmen Anna nicole smith. Den var bra men jag irriterade mig på hennes röst. Men om den verkligen var riktigt sann och dom verkligen tog fram fakta så känns det som att man förstod hennes anledningar till olika saker mycket bättre. Och jag är väldigt glad att jag aldrig behöver uppleva ett sådant jobbigt liv där det nästan bara är motgångar. Och inte små motgångar heller.
Men nu ska jag göra mig klar.
Moln idag, sol imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0