Planer åt skogen

Bara för att man har planerat något behöver ju inte det vara bestämt. Det märkte jag ikväll.
Jag och Mano skulle ha våran kväll ikväll. Han skulle bjuda på middag uta och vi skulle råka ta några glas för mycket. För varken han eller jag har festat alls på sista tiden (nästan). Men det var ju våran kväll ikväll, våran. Men vi hade ingen hundvakt. Så det sket sig. En grinig flickvänn som gick och la sig, en nöjd hund som gick och la sig och en pojkvänn som försökte göra sitt bästa men det räckte inte för mig då.
Anledningen till att det var så speciellt ikväll var först för att "fira" en till månad, och sen för att det är sista gången vi båda är i Sala eftersom Mano flyttar till mig i Sala. Och sist för att jag åker snart bort i tre veckor så vi ville göra något speciellt.Och vi gör aldrig sådana här saker som middag och att han bjuder. Så det var verkligen speciellt. Men som sagt det sket sig och jag är fortfarande ledsen och besviken över det. Men men. Som sagt är mitt humör tyvärr inte det stabilaste just nu då jag för det första aldrig riktigt får sova och för det andra har precis slutat röka för mer än en månad sen efter 4-5 år rökning. Jag längtar så efter en ciggarett. Jag drömmer om det, jag bara saknar och önskar. Men nej jag får inte röka för då blir folk sura på mig men jag vill röka. Jag tycker det här suger. Åhh nu är allt lite för mycket.
Sluta röka, åka från Mano och Ellie i tre veckor, sova för lite och helt stressad för framtiden. Kanske bara behöver sova och vakna till en ny dag med nya och bättre händelser.
Längtar till det att jag vaknar utvilad och med ett stabilt humör

Kommentarer
Postat av: Lena

detsamma! :)

2009-07-18 @ 00:57:46
URL: http://awesomedude.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

Joda de e bara bra med mig

ska du göra något kul idag?



jagha va synd men de finns på min sida

2009-07-18 @ 14:15:56
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0