Solig fredag

Nu har jag Mano och Karin och såklart vovven varit ute och vandrat i den "stora" innestan i Sala. Vi har suttit på en väldigt fint glassbar och käkat väldigt god glass.
Igår var vi hos Mano föräldrar och Ellie fick träffa sin nya hundkompis Assar. Ja om vi säger så här...Ellie är fortfarande trött. På kvällen kom Håkan (Manos kompis) och vi alla gick ut och vandrade i 2 timmar. För att sen sova.
Men nu ska vi åka och bada. Fast vi får se hur det går för jag är livrädd för svenskt vatten. Allt sjögräs och att man inte ser botten och alla äckliga fiskar. Juste jag har fotat idag. Så om jag nu får det att funka ska jag visa lite bilder. Men det kommer senare =D
Sola och bada med en piña colada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0