Söta, underbara Lördag

NU ska vi snart dra till Johan och Elviras nya boning. Sär ska vi ta ett vackert glas och bli lite vackrare =P
Nä men idag vaknade jag inte på något vidare humör, jag var as trött. Men Mano väckte mig och 20 minuter senare började vi bråka. Vi bråkade från 11-13.30. Men det slutade som på en film. Mano höll fast mig på sängen och sa-
Fattar du inte att jag blir knäckt när du säger att du ska lämna mig? Fattar du inte att hela min framtid blir förstörd när du säger så där? Fattar du inte att du är min framtid? Säger han helt bestämd och med tårarna i ögonen.
Jag har aldrig känt mig så älskad i hela mitt liv. Jag grät tre gånger till från att jag då hade gråtit hela gårdagen och hela morgonenen. Men sen åkte vi till en jätte fin resturang vid vattnet och käkade galet god och fin mat och sjukt god efterrätt som han bjöd mig på. Han bjöd mig. Sen åkte vi till hans föräldrar och var där tills för ett litet tag sem, så nu är vi hemma och ska dra nu.
Det är den vackraste känsla att vara någons viktigaste och någons mest älskade person. Det är obeskrivligt.
Så jag hoppas att även ni får uppleva det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0