Då va det dagen innan....

Japp idag är det den stora dagen innan min stora dag =D
Helgen har gått i rasande takt och j ag har mest njutit av vädret, min pojkvänn och att det snart är lov. Hur skönt ska inte det bli på en skala?
Jag har verkligen varit as dålig på att uppdatera märker jag men har haft väldigt mycket annat i tankarna. Kvällen har bestått utav en fin middag med väldigt god, och då menar jag väldigt god mat på en restaurang. Jag var där men mina klasskamrater i parallelklassen och i min klass. Samt alla våra knasiga lärare som höll roliga tal och sjöng konstiga sånger om oss. Jag var tydligen en självständig lärka eller något i den stilen.

Jag tror jag kommer att sakna alla fina minnen och allt fint och inte lika fint vi har haft. Men jag längtar verkligen till avslutningsdagen som är imorn =D Ni kommer alla att ha någon fin plats hos mig, vi är ju faktiskt SMOP06 och det får aldrig glömmas.
Vi är nog även den klassen som har gett lärarna mest bråk och problem. Och vi är nog även den klassen som haft flest intriger, kärlek, tårar och diskussioner av alla slag. Vi är nog klassen som fått kämpa mer en andra både inom skolan och inom livet och alla verkar gå olika vägar. Vissa ska jobba inom vårlden, någon som reseledare, några som tonårs mammor och vissa ska bara göra ingenting. Men jag tycker att allt är tillåtet bara man har bestämt det själv och verkligen vill det. För alla verkar ha en helt otrolig kämparglöd som jag verkligen är imponerad utav. Som ni säkert märker så tycker jag verkligen om min klass för vi har verkligen gått igenom saker tillsammans. Visst är man lite less på varandra men vi har faktiskt träffat varandra nästan varje dag i tre år. Vi har bott med varandra, vaknat med varandra och helt enkelt funnits för varandra. Vi är som sagt SMOP06 en väldigt speciell klass <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0