Ingenting....

Japp ingenting händer just nu...mitt humör går upp och sen går det ner. Åhh hatar mina humörsvängningar... Jag vet varför jag får dom. För det får jag höra utav min kära mor ca 20 gånger dagen men jag gör ingenting åt det. Men när någon är glad blir jag glaf, men när någon är nere och sur jaa då blir jag likadan. Aja jag vet inte vad jag vill eller vad jag ska göra resten av mitt liv. Jag vill ha en säker ekonomi där jag kan göra vad jag vill och när jag väl kommer på att det här vill jag jobba med Ja då kan jag börja plugga och få in mina egen förtjänade pengar. Men så är tyvärr inte mitt liv. Jag är så lycklig med mitt liv och vad jag har m.m. Men kommer alltid att vilja ha något mer. Men just nu är jag tyvärr nere i någon svacka men jag kommer väll upp ur den om en kvart eller nå. Det brukar vara så....
*Men imorn får jag och Mano hem våran efterlängtade prinsessa. Vill ha henne här nu. Hon gör mig redan glad, lugn, trygg och en aning lysklig fast jag inte ens har träffat henne än =D*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0