Kvällen innan Midsommar

Nu har vi tre precis kommit hem efter att ha tillbringat hela långa dagen hos Manos föräldrar. Vilket var väldigt mysigt och jag fick "typ" lära mig ur man lagar något skydd på en hojj. Inte för att jag vet vad jag ska med den kunskapen till men ändå. När vi sen var klara där drog vi till Johan och Elvira för att säga grattis till Johan och visa upp den lille. Där kom sedan Mange och Martin som hade varit och inhandlat Martins Supra. Röd och fin men den hade raten på fel sida =S Postbil
Men nu är vi väl hemma och ska snart bajsa med Ellie sen förhoppningsvis sova hela natten. Men det återstår att se.
*Hoppas att det blir en fin, glad sol som vill lysa på oss alla imorn för regnet har redan sagt sitt*

Kommentarer
Postat av: Elvira

Imorgon får vi hitta på nå skoj! :D

2009-06-18 @ 22:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0