Nu är det kväll

Jag har nyligen kommit hem från Nyköping där jag var på Eriks studfent mottagning vilket var väldigt trevligt =) Det var tre hundar där var av alla hade sin egna slags charm. Hur underbara som helst. En stor jätte vacker hund, en "Jack Russel" och en liten björn bebis =P den kunde dom sötaste tricker ever. Åhh jag bara smälte :)
Men angående hund så går mitt hundköp lite sisådär. Jag har pratat med ägarna samt fått bilder på den lille brune och pratat med min pojk osv. Men det är ett stort beslut att ta och jag önskar bara att folk ville vara på min sida i just detta. Att mina föräldrar tycker att det är en underbar idé och min pojkvänn verkligen vill hjälpa till samt vara delägare. Men än en gång känner jag mig väldigt ensam i just det här. ='( Varför vill folk sätta käppar i hjulen för mig? Men men jag är stark ensam, vilket väldigt många är.
*Kan man vara finare? svårt att tro det. Men här är hon som charmat mitt hjärta*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0