Nu ler solen, nu ler jag =D

Japp vad ska man säga jag är grinig som få eftersom jag håller på att sluta röka...Mitt temperament är inte att leka med. Tänk er själva om ni är så stört kissnödiga att det gör onte i hela kroppen men ni får inte kissa på flera dagar och ni samtidigt är hungriga och trötta men vår verken sova eller äta. Så känns allt för mig just nu. Men som tur är så ska jag troligen skaffa mig en hund. Jag har hittat en fin en, pratat men nuvarande hundägare och of course med min pojkvänn. Han är så där lagom glad. Men jag förstår, det är inte så lätt att glädjas till något som man inte vet hur man ska hantera. Men är det någon som klarar en hund så är det jag! =D



Kommentarer
Postat av: sara

OOOOOOOOOOH,sjukt söt!! Jag kan köpa hund med dig, Ställer gärna upp som delägare om inte Mano vill! GE MIG!!

2009-06-07 @ 22:05:42
URL: http://saraericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0