Soliga Söndagen

Sol är det ute och man kan verkligen inte klaga fast det är moln just nu. Midsommar va verkligen helt över mysigt och jag kunde inte haft det bättre. Vi dansade "små grodorna" runt ett bord och det va verkligen bara trevligt folk här. Nä kort sagt Jätte nöjd. Och vi hade babyvakt.
Lördagen var trevlig med hela dagen hos Manos föräldrar med grillning, pannkakor m.m.
Idag den otroligt fina sola Söndagen har varit mysig men lugn. Vi var till något badställe med Mange, Elvira, Johan coh Martin för att sedan dra och käka pizza. Nu väntar jag på att Mano ska komma hem. Han är ute och kör mc och jag kan inte följa med längre för nu har vi ju en hårig liten sak. Men nu väntar vi på att dra ut för att grilla. Hoppas bara att solen och värmen vill komma tillbaka.
*Saknar den redan*




Kommentarer
Postat av: Johanna

Lillavännen. Jag tror du menar att du åker den 26e och inte den 16e? Eller har jag helt fel? :P

Jag kommer hem nu på söndag. och som du läste så har jag ju ingen telefon men hör av mig när jag kmr hem!!!! <3<3

2009-07-14 @ 19:28:41
URL: http://johannaaostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0