Torsdag

Japp den dagen är det idag och jag har nu äntligen fått sovit ut. Att ha en hundvalp är samma sak nästan som att ha en liten bebis. Man går upp kl 3, 6 m.m under natten för att hon behöver gå på toa. Och sen kan hon inte sova själv på golvet utan hon måste sova vid våra huvuden under natten. Och om vi ligger för stilla och andas för tyst måste hon väcka oss för att se att hon inte är ensam. Det är jobbigare än man tror att ha en valp men skojjar du att han förtrollat mig. Jag känner mig så ensam om hon inte är med när jag kanske bara ska gå en promenad själv. Skulle inte vilja/kunna byta henne mot något.
Men imorgon är det midsommar och jag har ingen aning om vad jag gör då. Vi ska väll i.a.f "ta ett glas".
Men lite snabb uppdatering då: Jag har varit med Mano och Ellie i Sthlm sen vi hämtade henne. Sen igår åkte vi till Sala där vi är nu. Jag är vaken och Mano och Ellie sover.
Man känner hur kärleks livet trycks åt sidan =S Men det behövs mycket för att flytta Mount Everest ;)
Grattis Johan som fyller 22 idag. Inte för att jag tror att han läser bloggar men ändå. =P
Anledningen till att jag inte skriver blogg så mkt är för att jag inte hunnit skaffa bredband till lägenheten ännu.

*Men ha en underbar Torsdag pojkar och flickor*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0