Väldigt lycklig, väldigt trött

Nu sitter min mini familj plus min riktiga familj och ser på tv. Jag och Mano har fått våran lilla Puppy nu är helt överkära i henne. Hon är den lättaste lilla ängeln. Hon skäller inte, hon är super duktig på att sova och hon har ännu inte kissat på sig. Hon sov hela resan i bilen, alltså närmare fem timmar. Men jag orkar inte skriva så myckert nu eftersom jag kört bil i 12 timmar idag. Fram och tillbaka till Gbg men det var hon helt och hållet värd. Men nu ska väll vi alla sova snart, den lille sover redan och jag sover halft. Men jag älskar verkligen min mini familj som består utav Emanuel (Mano), yrvärdret och lilla jag. Hoppas alla ni haft en underbar .....Torsdag vad det idag ja =P (Bilder kommer)
*Sov gott*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0