En ny dag med nya problem

Ja vad ska man säga, man snackar med en kille på msn för att snacka, men allt han vill är att se ens tuttar =P
Känns inte som att de är första gången killar är så. Men jag ska verkligen inte säga att alla killar är likadana, dumma & kåta. Ska jag vara ärlig tycker jag att brudar kan vara dubbelt så kåta & dumma. Vi snackar bara en massa skit om varandra och bråkar och har oss. Undra om de är något man växer ifrån eller om det är något man får lära sig att leva med?  Vi har även ett ständigt tävlande om vem som har snyggast kläder, snyggast vänner, flest killar osv. Eller har man kanske den tävlingen med sig själv för att man går och gämför sig med varandra hela tiden?
Som sagt har jag väldigt många frågor och väldigt lite svar.

Men ha en bra Solig dag =)


Kommentarer
Postat av: Carro

har du hans nummer ;D ge mig haha nej skämt och sido. det är fatiskt sant det där att det ska vara så men det är så samhället är byggt, så det får man leva med det kommer aldrig att försvinna.

2009-03-18 @ 14:12:40
URL: http://zintel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0