Min fina soliga,snöiga dag =)

Jag vaknar av att telefonen ringer och ringer och ringer. Det va min kära vänn A som hade tråkigt. Så vi snacka av oss med varandra som vi brukar göra, VÄLDIGT skönt. Sen efter en timmes snackande ringer P och vi snackar om allt som har hänt senaste tiden, och där gick en timme till. Sen ringde A igen och vi snacka i 2 timmar =P jaa som man kan säga så gillar jag att snacka i telegon. Typiskt tjejgrej,....tror jag.
   Jag och A bestämmer oss i.a.f för att cykla till plugget imorn, då snackar vi inte 5 minuter ner för backen utan några mil. Vi hoppas att vi ska klara det på 2 timmar, så då vet man att det är långt. Sen bestämde vi oss för att plugga projektarbetet. Vi skulle plugga från 4-5 och då verkligen plugga. Vi är väldigt bra för varnadra vid sådana tillfällen, när vi pushar (hur nu de stavas) varandra. Jag klippte sen min brorsas hår och bakade sen en god och kladdig choklad-kaka. Tyvärr gjorde jag samma misstag som jag gjorde i måndags (då jag också bakade kladdkaka). Jag åt Alldeles för mycket smet, vilket är min favvorit =P Så jag fick jätte ont i lill-magen och sen har jag lite sådär halv ont i min lilletå för jag råkade sparka henne rakt in i en kant, så de ser ut som att min lilltå är en semla. För man kan liksom lyfta hatten (längst upp/fram på tån) de är som att man bara skurit av huden rakt av, men att de sitter fasst med en liten bit hud (ÄCKLIGT). Men som tur va gick tån inte av =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0