Tömma papperskorgen...

Jag vet inte ens vart jag ska börja....
De känns som att jag överanalyserar allt och då menar jag allt. Och det är dessvärre inte en sånn bra egenskap. T.e.x om någon säger till mig jag orkar inte snacka idag för att jag är trött. Då börjar jag på en gång att tänka att nu vill inte den personen snacka me mig för hon/´han är sur på mig m.m. När de kanske inte ens är saken. Jag har kanske inte ens med saken att göra utan personen i fråga kanske bara va snäll och ville meddela så att jag inte undrar varför vi inte snackar idag. Jag har börjat ta åt mig utav de minsta småsakerna. Tyvärr!!

Jag har blivit elak....
Det känns som att jag medvetet vill lägga skit på andra för att sätta mig själv i en bättre position. Jag har alltid bara velat folk de bästa och jag älskar att pyssla om någon. Jag kan inte uppskatta andras glädje längre för jag blir svartsjuk. Jag vill ha de många av mina kompisar har. Jag vill alltid ha de jag inte har.

NU vart de tomt i mig.....

Jag vill alltid ha en fot med i ALLT. Jag tränger mig in i folks privatliv för att....jag vet inte varför. Tror att det är för att ta reda på om dom också har de jobbigt ibland. För det är bara när jag har de jobbigt som jag håller på så här. Jag vill ändra de som dom ska göra, jag vill få mitt ord sagt och jag vill helst att dom handlar efter något utav mina råd. För jag tror väldigt ofta att jag är Mycket, mycket äldre och vet bäst om ALLT. Om de inte har med skolan att göra. Jag har ingen aning om varför jag gör som jag gör men jag är väll helt enkelt osäker och behöver känna mig behövd och inte ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0