16 November

Idag har jag gjort nada. Jag vet vad jag ska börja plugga med nästa år och jag har bestämt mig för att plugga upp vissa ämnen snart. Men snart kommer inte då jag inte tar tag i något. hm...kasst

Igår firade jag och Mano ett år =D jag fick en romantisk frukost på sängen och sedan åkte vi till resturangen Mano bestämt men vi hittade den inte så Mano gjorde en jätte romantisk måltid hemma. Sedan drog vi till Saltis för att sedan gå på bio på kvällen.  Vilket vi bestämde en timme innan den började men men. Det var någon läskig film som jag inte kommer ihåg namnet på =S Någon som tydligen ska vara den läskigaste under hela 2000 talet. Men jag blev inte rädd för jag höll för öronen hela tiden och blundade. Jag försökte även att somna men det gav jag upp efter tre sekunder då jag ville se. Alltså jag blev as snurrig av filmen för dom filmade själva så kameran skakade hela tiden. Kändes som en risig fylla.
Men men snart kommer min prins hem. Då vill han gå på lång promenad tydligen =P
Imorn ska jag följa med Carro till någon som ska fästa lösögonfransar på henne. Sen blir det fika. Ur mys =)

Hm...undrar hur nästa helg blir...Om vi ska fira ett år på riktigt eller om vi drar till Sala?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0