Blommor

Visste inte vad jag skulle döpa detta inlägg. Vet inte vad jag ska skriva heller men jag känner bara för att skriva av mig lite. Helgen har varit super bra med massa olika saker hela tiden. Vilken resulterade i att jag och Mano sov till tolv går och han missade skolan. Ups. Men vi gick till delselius för att köpa gott för att sedan gå på en mysig promenad. När vi sedan kom hem var vi helt slut och käkade sedan middag innan nio för att sedan somna vid elva-tolv.
Denna veckan blir lugn men helgen blir rolig då Carro och jag ska ha en mysig vin, tjejkväll. Sen på Söndag firar jag och Mano ett år och han vill inte säga vad som kommer att hända men vi behöver Ellie vakt =P

Jag blev väldigt glad igår när man fick detta sms utav Carro
 -Hej! Vill bara att du ska veta att jag är så glad att ha en så bra vän som dig! :)

Nyår planerad, Jul planerad åhh jag längtar. Och jag fyller 21 om en månad yey =D

Två problem kvar. Tand jäveln som ger mig mardrömmar och att jag måste åka in till stan för att köpa mina skor.
Som tur så finns de skorna jag vill ha hos Vagabond i storlek 35.
Måste ha just de skorna när farfar blir 90. Han börjar bli gammal nu men på honom kan man verkligen säga att åldern är bara en åldern och den spelar ingen roll. Tror jag tar stan nästa vecka då jag är för lat för att åka buss =P

Jag och Karin i Sala i sommras. Snart kommer hon hem från Lund =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0