Dagens datum

Idag är det torsdag och jag har precis varit och käkat pizza samt handlat lite. Väldigt lite, potatis. Det blir kyckling, potatis i ugnen och någon god sås till middag. Vet ej vilken.
Nu sitter jag och ser One three hill fast det blev precis reklam. Jag förstår verkligen inte all den reklamen. Och man vill ju inte tala om fyran. Reklam all the time. Aja inge gnäll.
Det blir troligen Sala imorn. Jag är taggad. Jag vill dit. Mano har köpt en present till mig men han vill inte säga vad det är och jag vet inte när jag får den. Åhh jag vill ju veta. Han kan inte ens säga vart han köpt presenten någon stans...
Jag är trött. Kanske sova lite siesta? Nja jag som ändå sover så dåligt på nätterna. Det känns inte så klokt.
Jag längtar till Söndag för då blir det bakkalas hos My...Och alla vet väll att jag Älskar bullar. Kanelbullar, vaniljmunkar,lussebullar, wienerbröd. Jag vill även ha Jul, jag vilja börja julhandla och julpynta...Jag Älskar verkligen julen. Nu har jag tömt mig =)
Önskelista: snö på min 21 års dag och på Julafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0