Mitt liv

Mitt liv ser ljust ut. Det ringde i telefonen och då är det en mamma som har blivit rekomenderad om mig. Så hon vill att jag ska passa hennes barn 15 timmar i veckan från och med nyår. Får se hur jag gör då jag redan har två familjer för Nanny. Vilket är mån, tis, ons. Så någon familj måste jag säga nej tack till. Undrar vem?

Ser i kalendern att jag har inte en enda helgdag ledig förn fredag den 11 december och sen även söndag den 13 dec. Helgen efter är osäker. Sen blir det Paris och sedan är det helgen efter nyår...Oj vad tiden springer iväg alltså. Det känns som att jag inte allt är med.

Jag längtar i.a.f efter Loi och Jennys helg som är från den 4 dec <3
Jenny på bilden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0