oj oj oj

vad jag är trött. Jag ser nu efterlyst men är för trött för att hänga med. Lillen höll mig vaken inatt vilket resulterade i två väldigt trötta ägare.
Vi gick alla upp samtidigt imorse klockan 7 för att jag och Ellie skulle få skjuts till Henriksdal. Mano åkte vidare till skolan. Första gången Ellie och jag åkte buss tillsammans till stan. Allt var väldigt nytt och jag vet inte om jag kan påstå att det alltid var lika kul. Men hon var duktig. Loi är stolt.
Men när vi väl kom till Tekniska mötte My och Seb mig där för att sedan gå hem till honom för att äta frukost. Mysigt, mysigt. Sedan började våran LÅNGA promenad fullt av snack, skratt, sexleksaker, hundar, folk som ville gullidulla med Ellie och sist men verkligen inte minst.....Så bjöd My mig på den största kardemumma bullen jag någonsin sätt. Den var stor som en brödlimpa och man kan lätt dela den på fyra. Alltså jag har aldrig sätt på maken. Men god det var den allt´=)
Nää men jag är väldigt nöjd med min dag. Nu hoppas jag bara på en väldigt god sömn.
Sov gott alla prinsar och prinsessor

Lilla My och sitt lilla vin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0