En höstig Tisdag

Hörstlöv och höst kalas har det varit idag då min underbara Lillebror blev 17 år idag.
Jag åkte till mina föräldrar tidigt imorse för att börja duka och göra i ordning. Vi blev 18 pers till middagen. Jag hade hittat de finaste löven ute som jag sedan dekorerade bordet med. Lyckat.
Det har helt enkelt varit en toppen dag och min Stora Lillebror verkade väldigt nöjd, vilket är huvudsaken.

Imorn blir det att jobba i sex timmar och på Torsdag drar jag troligtvis till Göteborg. Annars blir det komis helg med lite middag på Lördag för att sedan vara men My, Carro och Jenny. Får se vilket jag väljer  -Men trevligt ska de allt bli.
Loi älskar godis =P


Kommentarer
Postat av: Sara

Ta dig i röven Louise! De där med Nynäs var din egen ide, du som ville åka och se om vi såg mongot. Och att du försökt peppa mig,visst ibland kanske men du gav dig inte heller. Du ringde och berätta vad hon skrev i sin blogg om Jerry och massor med sånt. MEN de har inte med saken att göra. Jag vill inte ha med dig att göra och de får du helt enkelt acceptera. Spring inte och säg till alla nu att de är du som sagt upp kontakten med mig för de är lögn, De är jag som sagt upp den med dig. OCH den här gången kommer de förbli så.

2009-10-28 @ 12:55:52
URL: http://saraericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0