Julafton, Paris

Jag längtar galet till julen. Älskar julen, med gran, klappar, firande, bakande och allt mysigt som det innehåller. Jag håller redan på att planera julklappar till de som ska få. Jag och My ska lossas köpa julklappar. Vi ska in till stan och hitta de perfekta julklapparna i god tid. Sen ska Johan och Elvira förhoppningsvis till Sthlm och med till Skansen. Hoppas bara att det är snö och alla längtar till jul så att det blir den perfekta julen.

Min jul: Jag ska fira med min familj och släkt och Mano hemma hos mina föräldrar. Vi blir allt som allt 30 stycken. Och skojjar ni att jag är lycklig att Mano ska vara med mig hela julafton.

Dagen efter julafton åker jag och Mano och min familj till Paris. Där ska vi tydligen äta ostron, fast Mano vill inte äta det.

Nu är min Julfilm slut så nu ska vi åka för att käka lite gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0