Duktig flicka

Svårt att hitta en duktigare flicka. Idag har jag varit på möte hos arbetsförmedlingen för att träffa någon coach. Vet inte va det va men en sådan träffade jag inte. Men aa jag är skriven hos dom nu. Det blir nog bra =P Sen skrev jag in mig på en kurs som börjar imorgon. Det är en "söka jobb kurs". Så det ska jag gå på vid fem olika tillfällen. Sen när det var klart drog jag och mamma till Maxi för att köpa bulle. Jag älskar kanel bulle. Men när man ätit en hel länga blev magen arg. Aja sen till dagens händelse. Jag, Loi gick till tandläkaren. Mano fick så klart följa med. Jag hade inga hål. Men dom sa att jag måste operera ut en visdomstand. Då svarade jag -bara om jag är sövd. Sen fortsatte jag att blunda i min spikraka vita stol. Dom (tandläkarna) fick inte ta i hand p.ga. svininfluensan.
Aja sen drog jag hem till mina päron igen för att äta mat samt äta lite mer kanelbulle och sedan söka ett jobb som var väldigt lockande faktiskt. Hoppas nu att jag får det.
Som sagt så har Lovi varit SÅ duktig idag. Nä men jag är stolt över mig själv. Det är en väldigt viktig känsla att känna om sig själv.
Va stolt över dig själv


Kommentarer
Postat av: Sophie Zandin

Åh fy jag har oxå en jag ska OPERERA(?!) bort men jag är för feg hahha

2009-09-18 @ 10:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0