Fredag

Nu ligger jag hemma i sängen efter att ha käkat på donken. Träffade Carro där.
Blir ingen utgång ikväll då jag bangar. Är så less på svenska uteställen. Nä men det hade varit roligt att gå ut med Andrea, Marielle, Tom, Carro, Ellinor, Andi och Pelle. Det är som gamla klasskompisar. Men när jag är mer sugen är jag på. Ska ut imorn och "festade" lite med Johanna Ö i Onsdags hemma hos mig, så jag är nöjd. Vi smuglade in Ellie i skolan.

Imorn blir det upp tidigt för att jag ska till frissan och sen gå på hund promenad med Saltis Carro. Och allt detta innan klockan tolv för då drar jag och Mano iväg på nya äventyr.


Här har ni en bild på min älskade Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0