Måndag

Japp det är den dagen som är idag, ifall någon inte har kalendern framför sig. Jag måste själv behöva påminnas dagligen vilken dag det är. Allt är en ända röra. Men men. Jag och Mano har flyttat ihop, är lyckligare en någonsin och allt går så bra. Men det är inte direkt det eklaste att sätta två personligheter under samma tak, dag efter dag. Det var så mycket diskussioner innan man riktigt förstod varandra. Men nu när man vant sig är det helt underbart. Däremot känns det som att kompisarna glider ifrån en. Dom man trodde skulle finnas vill inte ringa eller ens svara när man ringer. Inte för att jag tar det personligt eftersom det finns deras egna svårigheter i deras privatliv. Men jag trodde att det var vid sådana tillfällen som bra kompisar ska vara bra för en. Men man börjar veta vilka som på riktigt uppskattar en. Och jag är tacksam för er.
Ikväll börjar serien jag längtat efter så länge. Svenska Hollywoodfruar.


Kommentarer
Postat av: Johanna

tjena bruushan hann inte svara när du ringde. inga pengar på telefonen så kunde inte ringa upp. ringer imorgon puss o kram. <3

2009-09-15 @ 00:18:26
URL: http://johannaaostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0