Avatar

Nu har jag varit och handlat i Sickla, vilket har mycket bättre klädsmak än Forum. Alltså Sickla har ju kläder med smak. Dom får helt klart Gina tricot att se ut som trasor. Jag som gillade Gina riktigt mycket. Men man kan fynda där, det har jag gjort...men inte idag. Jag har köpt present till Emanuel och två sminkväskor till mig samt en stor svart necessär. Nöjd med dagens köp men jag har många shoppingrundor innan jag blir nöjd.

Avatar: Så grym alltså. Men den har en hel del minus. Jag gillade inte hur han blev värsta kämpen helt plötsligt. Jag gillade honom som "idioten".

Jag tyckte så hemskt mycket om världen dom hade skapat att jag hatade när man kom tillbaka till verkligheten.

Jag vet inte hur många gånger som jag trodde jag var mitt i filmen. Att jag hade den dära fantasivärlden som mitt liv. Jag hade inte avstått. Alltså hur trist är inte våran natur nu?

Men filmen får 8/10

Jag älskar våren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0