Kaos

Nu är det mkt att göra hela tiden. Tiden räcker inte till. Men idag är det rätt lugnt, ska bara till Gärdet och ta bort stygnet efter tanden, sola, handla och göra ett ton läxor.

Rätt kul att plugga när man har är lärare som är väldigt bra. Det gillas.
Hon förklarar så väl att man nästan måste säga till att det räcker. Det gillas.

Jag hann se lyxfällan igår som var med Anna från Glamourama. Jag gillar Glamourama. Lite kul att se den sidan om glamour livet. Jag har inte riktigt kommit på ifall jag är avis eller ej. Jag skulle älska att designa skor, tjäna massa pengar och äta restaurang ofta. Men men. Men juste....under det sista avsnittet så så pratar det om kissie, så jag var ju bara tvungen att gå in på hennes blogg. Alltså den bruden har ju bara hatare efter sig. Stackars brud. Men hon står på sig, det är ju starkt.

Nu blir det att göra sig fin för tandläkaren. Jag var ju allt annat än vacker när jag gick från tandläkaren förra gången. Alltså jag borde få dom att vilja sluta sitt jobb, men nej även dom är starka och står på sig.


Vet någon hur man lägger in filmklipp på bloggen??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0