Kaos

Nu ser jag på Top Model på trean. Jag är äntligen ledig =)
Jag har varit sjuk, riktigt sjuk och det suger verkligen.
En visdomstand blev inflamerad vilket gjorde att jag svullnade så mkt att jag inte kunde öppna eller stänga munnen. Så jag kunde inte prata eller tugga. Alltså ingen fast föda. Blev bara allt som rann.
Och när jag aldrig kunde äta blev det bara värre. Nu är det nio dagar sen allt tändes på två sekunder och nu har allt släckts på fyra sekunder =) Så nu kan jag äntligen göra allt som jag har velat göra men inte har gjort.

Helgen blir lite utav allt. Inget festande vad jag vet just nu är inte särskilt sugen heller. Men några glas skulle sitta fint med någon mysig vän.

Nä men nu blir det hundpromenad ute i snön som aldrig försvinner.

Våren när kommer du?


Kommentarer
Postat av: Sara

Ärru skön eller? Varför i helvete skulle vi åka med dom? Du vet vad jag tycker om dom ?!

2010-02-05 @ 17:03:28
URL: http://saraslaxfett.blogg.se/
Postat av: Andrea

oj oj oj oj oj oj

2010-02-05 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0