Sent

Jag planerar och planerar. Älskar att fylla papper med mitt liv. Min nya kalender är den ända som verkligen vet allt. Det är den som styr mitt liv och säger åt mig vad jag ska göra.

Idag har jag jobbat den sista dagen innan två veckor utav ledighet. Hoppas i.o.f att jag ska få börja plugga. Ska på möte på Måndag. Vi får se hur det blir då jag har missat en del. Fick ju reda på kursen dagen innan den började så har varken hunnit skaffa böcker (vet inte ens vilka böcker).

Imorn blir det Avatar efter mycket lång väntar och många käppar i hjulen.

Sen på Lördag åker vi till Sala för att fira Emanuel och hans bror som fyller samma dag. Tisdag nästa vecka.
(Ska köpa presenten imorn)

Åh jag älskar verkligen att planera och ha kontroll.  Det kan man inte tro men när jag har grepp om saker och gör det jag vill göra så mår jag som bäst. Det är lätt att jag tas som en riktig glidare som bara följer strömmen. Visst är jag lat men jag gillar det inte. Jag gillar att göra saker...att ha ett fullsatt schema och bara känna att man fått gjort saker. Åhh vad jag har en härlig energi just nu. Det verkligen bubblar i mig.

Nä nu får det vara nog. Sängen kallar. Jag har saker att göra imorn.
Träna
Shoppa
Gå på bio
Och allt nedrans små pyssel som måste göras här hemma


Kommentarer
Postat av: sara

Jo de kommer, har fått formatera om datorn så den vill inte läsa mitt minneskort från kameran bara..Men de kommer :)

2010-02-19 @ 01:24:53
URL: http://saraslaxfett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0