Snurrigt

Jag har verkligen hamnat med fötterna på jorden. Och det är så galet skönt. Men nu har jag en lite belastning. Den är självklar men lite tung.
Jag har hittat min biologiska mamma. Jag har kontaktat henne, hon har nekat. Jag ville ha kontakt med henne för att se bilder på henne för att bara få känna känslan av att jag är lik någon. Jag fick se min biologiska systers öga på bild och det var som att hon fotat mitt. Det tog knäcken av mig. För första gången var jag lik någon i min familj. Men jag ville se bild av min biologiska mamma. Och det fick jag precis. Efter 21 år. Och min reaktion var...Finns det fler bilder? vill se mer, mer ännu mer. Sen byttes den till. Va detta allt? Är det hon, vem är hon? Nu känns det ingenting längre. Ingen lättnad, ingenting. Det känns som att aja nu har jag lagt det pusslet.
Var det inte hon? jo det var det men varför kom inte någon stor känsla utan bara jaha.



Min biologiska mamma och min biologiska syterdotter



Biologiska lillebror? och syterdotter



Biologiska mormor och systerdotter



Biologisk mamma och lillebror

*Jag skrev ett mejl på engelska nu får man bar hålla tummarna på ett svar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0