New York

JA!!!! På Fredag äntligen åker jag till new york. Skojjar ni att jag längtar eller?? Blir i.o.f bara där i 48timmar men ändå. Jag ska shoppa och äta mat. Jag är så jävla taggad. Jag har aldrig varit där, jag har endast var i chicago och det var bara förrätten. Nu kommer huvudrätten och Los Angeles blir efterrätten =D Så bortskämd. Men det är lönt att plugga då får man så här fina presenter. Eller ja! plus för att jag är duktig och jobbar också. Fan jag ska börja plugga heltid då kommer jag att få åka jorden runt =P nej men nu får jag sluta drömma och komma tillbaka till verkligheten =P

New York här kommer jag!
(undra vad jag ska packa med mig?) ups =s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0