Söndag

Nu har jag äntligen haft min första lediga helg. Jag har inte varit ledig än enda helg på jag vet inte hur länge. Jag skulle ha firat Julia igår men min huvudvärk vägra gå någonstans. Det har snöat idag även fast det verkade som att allt skulle försvinna. Jag mår bra, Ellie mår bra och jag är så jävla KÄR.

Jag fattar inte vart min fritid har tagit vägen då jag är upptagen konstant. Jag har inget liv längre. Fattar inte. Liksom vad är det för svar jag måste ge mina vänner att jag hör av mig när jag vet att vi kan se men det bli om några veckor. Vad fan liksom. Men men det lugnar väll ner sig snart. Jag har inte ens heltidsjobb. Fast i.o.f så pluggar jag vid sidan om.

Sov gott alla änglar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0